Mladá fronta

Mladá fronta

21 soutěží

Vydavatelství Mladá fronta existuje na trhu od roku 1945 a své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro - nejprodávanější titul soustředěný na byznys a byznysmeny v České republice. Vychází každé pondělí, v elektronické verzi již v pátek večer. Součástí týdeníku je i jeden z největších českých ekonomických webů Euro.cz. Pod značkou Euro vychází i celá řada dalších specializovaných titulů. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance a dalších osmnáct specializovaných online titulů, jejichž počet neustále roste. V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí nejen kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, ale také tradiční a významné zdravotnické tituly. Součástí vydavatelství je i divize Knihy, jež na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů a patří tak mezi největší nakladatelství v zemi. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.

Přihlášení
Registrace

1
soutěž

Dnes nové

1
soutěž

Dnes končí